Η σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στην Μόντσα κύλησε χωρίς απρόοπτα, ο καιρός είναι υπέροχος και η ατμόσφαιρα στις κερκίδες μοναδική.
Στην πρώτη περίοδο την απόλυτη κυριαρχία των McLaren έσπασε ο Φέτελ που βρέθηκε πίσω από το Μπάτον.
Οι McLaren συνολικά βρίσκονται σε πολύ καλή μέρα όπως μας είπε και ο Χάμιλτον.
Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με το Βρετανό ανάμεσα στις δυο περιόδους βρίσκεται σε εξαίρετη διάθεση και θεωρεί ότι η McLaren είναι ανταγωνιστική. Ο Μπάτον σε αντίθεση με το Χάμιλτον χρησιμοποίησε σήμερα στη 2η περίοδο το σύστημα f duct. Ο Χάμιλτον στην συζήτησή μας στάθηκε πολύ στην πίεση που θα αρχίσει να μεγαλώνει από δω και πέρα για τους διεκδικητές του τίτλου.
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών ο Μάσα είχε μια έξοδο στην Παραμπόλικα όπου θα μπορούσε να εξελιχθεί άσχημα για τον ίδιο. Η Ferrari γλίστρησε με μούτρα και ο Βραζιλιάνος βρέθηκε να κάνει ανάποδο τιμόνι στην αμμοπαγίδα με πάρα πολλά χιλιόμετρα. Ευτυχώς για τον ίδιο απέφυγε την επαφή με τα προστατευτικά ελαστικά παρά τρίχα.
Ο Μαρκ Γουέμπερ ολοκλήρωσε πρόωρα την προσπάθειά του ενώ βρίσκονταν στην 6η θέση όταν η ομάδα του έδωσε εντολή να σταματήσει το μονοθέσιο στην πίστα. Οι μηχανικοί είχαν διαγνώσει μέσω τηλεμετρίας ότι υπήρχε πτώση στην πίεση των υδραυλικών.
Αντίθετα ο teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ ολοκλήρωσε την περίοδο έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο ημέρας με την RB6. Στην Αυστριακή ομάδα δηλώνουν αισιόδοξοι για τον αγώνα και ελπίζουν ότι θα μπορέσουν να κάνουν την έκπληξη και να παρουσιαστούν ανταγωνιστικοί: «Οι μεγάλες ευθείες απαιτούν υψηλή τελική και αυτό δεν είναι το φόρτε μας, όμως οι τεχνικοί της Renault υπερβάλουν εαυτό για να μας δώσουν ένα πιο δυνατό κινητήρα για το συγκεκριμένο αγώνα» μας είπε χτες ο Γουέμπερ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου