Ας πούμε ότι είσαι η μεγαλύτερη εταιρεία προφυλακτικών παγκοσμίως, και δραστηριοποιείσαι μεταξύ άλλων και σε μια κοινωνία εξαιρετικά αυστηρών ηθών, όπως είναι το Ντουμπάι. Τι κάνεις; Εγκαινιάζεις την πρώτη παγκοσμίως υπηρεσία διανομής προφυλακτικών, την οποία οι πελάτες σου μπορούν να χρησιμοποιήσουν από τα κινητά τους, παρέχοντάς τους πλήρη ανωνυμία και βλέποντας τις πωλήσεις σου να αυξάνονται κατακόρυφα. Η SOS Condom, την οποία εγκαινίασε η Durex πριν από
λίγες μέρες στο Ντουμπάι, αναλαμβάνει να παραδώσει προφυλακτικά από τις 4.00 το απόγευμα ως τις 4.00 τα ξημερώματα. Αφού κατεβάσουν οι πελάτες την ειδική εφαρμογή για κινητά με iOS και κάνουν τη παραγγελία, οι διανομείς αναλαμβάνουν να μεταφέρουν τα προφυλακτικά στον πελάτη μέσα σε μία ώρα.
Το βασικό χαρακτηριστικό είναι η διακριτικότητα σε μια κοινωνία που δεν σηκώνει πολλές σεξουαλικές ελευθερίες. Οι διανομείς εμφανίζονται σαν να κάνουν ντελίβερι πίτσας ή σαν τουρίστες και παραδίδουν διακριτικά τα προφυλακτικά στον πελάτη. Η εταιρεία σχεδιάζει την επέκταση της επιχείρησης και σε άλλες χώρες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου