-->
σύμφωνα όμως με τις μετρήσεις της εταιρείας αναλύσεων SocialBakers, κάθε μήνα υπολογίζεται ότι χάνει αρκετά εκατομμύρια χρήστες.
Συγκεκριμένα κατά τον τελευταίο μήνα, από το κοινωνικό δίκτυο αποχώρησαν 6 εκατομμύρια χρήστες από τις ΗΠΑ ενώ το τελευταίο εξάμηνο ο αριθμός αυτός ανήλθε στα 9 εκατομμύρια (4% πτώση). Το ανησυχητικό μάλιστα για το Facebook είναι ότι η ίδια κατάσταση επικρατεί και στη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιαπωνία και τον Καναδά.
Τι είναι όμως αυτό που ωθεί όλους αυτούς τους χρήστες μακριά από το Facebook; Ένας πιθανός λόγος είναι ο ανταγωνισμός, αφού αυτή τη στιγμή το Διαδίκτυο φιλοξενεί πολλές αντίστοιχες με το Facebook υπηρεσίες, όπως τα Twitter, Google+ και Instagram αν και ο κυριότερος λόγος φαίνεται να είναι η βαρεμάρα.
Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται και από τη συνεχή πτώση στην ώρα που περνούν οι χρήστες στο Facebook που από τα 121 λεπτά που ήταν κατά μέσο όρο το Δεκέμβριο τώρα βρίσκεται στα 115 λεπτά. Ωστόσο, η Facebook υποστηρίζει ότι η πτώση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εκτεταμένη χρήση της υπηρεσίας από mobile συσκευές.
Από την άλλη πλευρά, στις αναπτυσσόμενες χώρες το Facebook βλέπει τη δημοτικότητά του να ανεβαίνει αγγίζοντας τους 70 εκατ. μηνιαίους χρήστες στη Βραζιλία (αύξηση 6%) και 64 εκατ. στην Ινδία (αύξηση 4%).
endiaferonta.com
σύμφωνα όμως με τις μετρήσεις της εταιρείας αναλύσεων SocialBakers, κάθε μήνα υπολογίζεται ότι χάνει αρκετά εκατομμύρια χρήστες.
Συγκεκριμένα κατά τον τελευταίο μήνα, από το κοινωνικό δίκτυο αποχώρησαν 6 εκατομμύρια χρήστες από τις ΗΠΑ ενώ το τελευταίο εξάμηνο ο αριθμός αυτός ανήλθε στα 9 εκατομμύρια (4% πτώση). Το ανησυχητικό μάλιστα για το Facebook είναι ότι η ίδια κατάσταση επικρατεί και στη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιαπωνία και τον Καναδά.
Τι είναι όμως αυτό που ωθεί όλους αυτούς τους χρήστες μακριά από το Facebook; Ένας πιθανός λόγος είναι ο ανταγωνισμός, αφού αυτή τη στιγμή το Διαδίκτυο φιλοξενεί πολλές αντίστοιχες με το Facebook υπηρεσίες, όπως τα Twitter, Google+ και Instagram αν και ο κυριότερος λόγος φαίνεται να είναι η βαρεμάρα.
Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται και από τη συνεχή πτώση στην ώρα που περνούν οι χρήστες στο Facebook που από τα 121 λεπτά που ήταν κατά μέσο όρο το Δεκέμβριο τώρα βρίσκεται στα 115 λεπτά. Ωστόσο, η Facebook υποστηρίζει ότι η πτώση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εκτεταμένη χρήση της υπηρεσίας από mobile συσκευές.
Από την άλλη πλευρά, στις αναπτυσσόμενες χώρες το Facebook βλέπει τη δημοτικότητά του να ανεβαίνει αγγίζοντας τους 70 εκατ. μηνιαίους χρήστες στη Βραζιλία (αύξηση 6%) και 64 εκατ. στην Ινδία (αύξηση 4%).
endiaferonta.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου